Alla inlägg under september 2015

Av Amanda - 12 september 2015 21:06

Ja, fullt upp med vanliga livet men nu när sommarn börjar (eller redan har) lida mot sitt slut så har jag i alla fall liiite tid på helgerna att spela.

Fick ju ett rejält bakslag när min dator kraschade oxå.


Var även så länge sedan jag var här inne att jag totalglömt lösenordet ^^...


Funderar på om det går att byta namn i SSO världen? Får kontakta support om detta om jag kommer ihåg det.


I vilket fall.

Idag gav jag upp att fånga den läskiga kobran som bet Freja på Sunfieldgården... Rackarns anabolamatade daggmask att slinka iväg så där... Idiotiskt.

Hur lyckades ni? 


Annars har jag väl börjat bygga rykte med de snobbiga Bobcats i Moorland.

Lata, själviska och odugliga är min uppfattning men men jag tjänar JS och deras nya tävling ger hydsade XP till hästen.

Nej, jag har inte lyckats levla klart dem ännu.


Köpte dessutom en till... Jisses hur många har jag nu?!

Öh...

Hunter, Pärlan, Fire, Spirit, Shadow, Star, Ice, Rebel, Dancer....

Och så blev det en bländvit Morganhäst till...

DreamBelle som hon heter =)


 


Ja, och hon fick en ljusblå utrustning.  Så hon är jättefin och redan i level 7 :)




Presentation


Följ mitt SSO- äventyr, jag lovar att det är annorlunda!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken är er favoritras i spelet?
 Arabiskt Fullblod
 Engelskt Fullblod
 Selle Francis
 Nordsvensk
 Tinker
 Frieser
 Friesisk Sporthäst
 Jorvikisk Ponny
 Morgan
 Fjording
 Lustiano
 Andalusier
 Paint ( alla tre)
 Morab
 Knabstrup
 Annan

Ovido - Quiz & Flashcards