Alla inlägg under mars 2015

Av Amanda - 16 mars 2015 15:47

 


Lekte lite inne i cirkustältet igår med Fire... awh  så vacker =)


Har varit ganska dåligt med uppdrag och jag har fortfarande inte hittat Snömannen! Letar ständigt efter H*N!

Hjälpt till att återställa Franke * Tänk positivt, du kan sprängas i bitar bara=)*  

Annars har det varit ganska krasst med uppdrag, fick äntligen ryktet "Beundrad" av familjen Sunfield och detta utan att jaga deras f*rbannade hönor som smiter jämt XD



Så det har mest varit att levla upp hästar nu.

Imorgon blir det dagen D för Shadow! Level 15!

Next in Line = Pärlan!

Sedan tänkte jag ta ett ryck med Rebel, hästen jag haft längst förutom Dancer då. Och han är supersnygg i sin blå utrustning =)

Men lagt mest energi på Shadow, surmärren #1!

Trodde h*n var en hingst men icke... Så fort hästen vill tex bli ryktad så funkar det verkligen inte att tävla med henne. Tjurig som attan, och ska varken svänga eller hoppa på kommando! Så Shadow är numera ett sto!

Inga tvivel!


 


Barbacka ridning utanför Jorviksstallet idag =)  Jag vet att vi inte matchar så bra ;)

Presentation


Följ mitt SSO- äventyr, jag lovar att det är annorlunda!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken är er favoritras i spelet?
 Arabiskt Fullblod
 Engelskt Fullblod
 Selle Francis
 Nordsvensk
 Tinker
 Frieser
 Friesisk Sporthäst
 Jorvikisk Ponny
 Morgan
 Fjording
 Lustiano
 Andalusier
 Paint ( alla tre)
 Morab
 Knabstrup
 Annan

Ovido - Quiz & Flashcards